Zajęcia teatralne - zajęcia w ramach Akademii Aktywności.
- Szczegóły
![]() |
W projekcie edukacyjnym, który realizowany jest w ramach „Akademii aktywności” biorą udział uczniowie klas młodszych 1- 3. Celem zajęć jest rozbudzenie zainteresowań uczniów teatrem, sztuką, kulturą słowa. Dzieci chętnie rozwijają swoje zdolności aktorskie, recytatorskie, plastyczne. Pobudzają wyobraźnię, kreatywne i twórcze myślenie. Mają możliwość do swobodnej ekspresji plastycznej podczas tworzenia dekoracji, strojów, rekwizytów do przedstawienia. Ulubiona forma zajęć dzieci, to drama, która rozwija wyobraźnię, fantazję i wrażliwość emocjonalną dziecka. Ponadto proste doświadczenia rozwijają wrażliwość słuchową, wzrokową. Uczestnicy zajęć poznają różne techniki wykonania inscenizacji, np. teatrzyk cieni, lalkowy, żywy teatr. W maju odbędzie się przedstawienie, jednak nie możemy zdradzić szczegółów, gdyż jest to niespodzianka.
Prowadząca zajęcia Renata Raszczuk
8 marca
- Szczegóły
![]() |
8 marca to wyjątkowy dzień dla każdej kobiety. Z tej okazji męska część Samorządu Uczniowskiego, odświętnie ubrana, z kwiatami w dłoni i słodyczami złożyli najserdeczniejsze życzenia dyrekcji szkoły, paniom nauczycielkom oraz pracownikom administracji i obsługi. Atmosfera tego dnia była znakomita. Miłe gesty ze strony chłopców w każdej klasie wywołały wiele radości i uśmiechu na twarzach wszystkich kobiet. Wszystkim wspaniałym kobietom jeszcze raz składamy serdeczne życzenia samych dobrych chwil na każdy dzień roku!!!
Zajęcia logopedyczne - zajęcia w ramach Akademii Aktywności.
- Szczegóły
![]() |
Zajęcia logopedyczna prowadzone były w czterech grupach wiekowych, obejmowały uczniów Szkoły Podstawowej. Celem zajęć było kształtowanie prawidłowej mowy poprzez korygowanie zaburzeń w zakresie strony fonetycznej, leksykalnej i gramatycznej, stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy, doskonalenie i utrwalanie prawidłowej wymowy oraz wdrażanie do praktycznego wykorzystania nawyków poprawnej wymowy przyswojonej w toku ćwiczeń. Poprzez różnorodne formy i metody pracy, dzieci usprawniały narządy artykulacyjne, wywoływały zaburzone głoski i usuwały wadliwe formy realizacji dźwięków. Wykonywały liczne ćwiczenia oddechowe, słuchowe, rytmizujące i głosowe. Dzieci uczestniczyły w różnorodnych grach i zabawach logopedycznych i dydaktycznych stymulujących ogólny rozwój i wyrabiających umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną.
Prowadząca zajęcia Małgorzata Dąbrowska.