Pierwszy Dzień Wiosny
- Szczegóły
21 marca w naszej szkole świętowaliśmy pierwszy dzień wiosny pod hasłem „Ale w szkole jest wesoło”. Wszyscy uczniowie wraz z wychowawcami ubrani byli w wiosenne kolory. W tym dniu również obchodziliśmy Światowy Dzień osób z Zespołem Downa i dlatego uzupełnieniem stroju były skarpetki nie do pary. Ponadto uczniowie zamienili tradycyjny plecak na inne „nosidło”: kosze, walizki, reklamówki itp. Akcja cieszyła się wielkim entuzjazmem wśród naszych uczniów. Klasy młodsze wykonywały różnorodne zadania o tematyce wiosennej. Oglądały film edukacyjny ”Zwiastuny Wiosny”, wykonały prace plastyczne kolorową kredą, szukały oznak wiosny podczas spacerów. Na zakończenie dnia, uczniowie starszych klas powitały wiosnę na sportowo, biorąc udział w turnieju piłki siatkowej. Była sportowa rywalizacja oraz dobra zabawa. Powitanie wiosny było barwne i wesołe. Pogoda i humory dopisywały.
Pierwszy Dzień Wiosny. Dzień Kolorowej Skarpetki.
- Szczegóły
21 marca wszystkie dzieci z naszego przedszkola przywitały Wiosnę jej ulubionym kolorem – zielonym. Radosne powitanie rozpoczęło się od przygotowania portretów Pani Wiosny oraz wykonaniu Marzanny przez starsze grupy. Przez cały dzień przedszkolaki śpiewały i tańczyły do wesołych piosenek o tematyce wiosennej. Podczas spacerów, wspólnie wyszukiwały oznak związanych z nadchodzącą porą roku. W tym dniu obchodziliśmy także Dzień Kolorowej Skarpetki, podczas którego na znak solidaryzowania się z chorymi na Zespół Downa, dzieci przyszły w skarpetkach „nie do pary”. Podczas zajęć rozmawiały na temat tolerancji oraz koleżeństwa.
Dzień Św. Patryka
- Szczegóły
![]() |
W dniach 14-18 marca br. obchodziliśmy w naszej szkole Dzień Św. Patryka - patrona Irlandii. Z tej okazji nauczyciele języka angielskiego przygotowali lekcje kulturowe, w ramach których uczniowie mieli okazję zaznajomić się z postacią św. Patryka, samodzielnie przygotować symbole Irlandii oraz elementy charakterystyczne dla zielonych parad, a także sprawdzić swoją wiedzę w przygotowanych quizach. Jak co roku, uczniowie najchętniej wykonywali trójlistne koniczynki oraz skrzata Leprechauna. Równie wielką popularnością cieszyły się wszystkie gadżety związane z obchodami i dzięki nim właśnie, udało się stworzyć namiastkę świątecznej atmosfery z wysp.
Dziękujemy za wspólną zabawę!
Nauczyciele języka angielskiego